Symposium 2018

Den 26 april klockan 12-17 kör vi årets inspirationsbomb på Brobygrafiska. 

Det kommer bli en inspirerande eftermiddag med föreläsningar av Johanna Brännström från IKEA (tidigare studerande på Brobygrafiska), Karl Nilver från Booli, Ted Criborn och Daniel Åberg från Universal Music och Camilla Frederiksen från Stereo.Associates (Köpenhamn).

Anmälan

Pris för studerande: 170 kronor(inkl. moms) inkl. lunch och fika.

Pris för yrkesverksam: 700 kronor(exkl. moms) inkl. lunch och fika. 

Anmäl dig senast 23 april 2018, anmälan sker i formuläret till höger. 

OBS! Begränsat antal biljetter, först till kvarn! 

Välkommen!

Föreläsare

 

Camilla Frederiksen, Strategy director, Sterero.Associates Köpenhamn

Camilla Frederiksen arbetar som Strategy Dircetor på Stereo.Associates i Köpenhamn till vardags och har full koll på hur man ska arbeta strategiskt för att väcka känslor hos mottagaren. Hennes föreläsning kommer innehålla inspirerande kommunikationscase från verkligheten och hur man har arbetat fram strategin bakom för att verkligen nå fram. Stereo.Associates har bland annat arbetat med kommunikation åt Danish Regions (Danmarks motsvarighet till landstinget), Postnord och Roskilde University. 

Ted Criborn, Creative Lead, och Daniel Åberg, Lead designer, Creative Labs, Universal music group Stockholm

Ted Criborn och Daniel Åberg från Universal Musics in-house byrå Creative Labs i Stockholm kommer och pratar om ”Att arbeta kreativt med världens största artister”.  På Creative Labs arbetar de exklusivt med artister som är signade av Universal Music. 

Karl Nilvér, Vice VD Booli Stockholm

Kalle Nilvér är en entreprenör som under sin studietid var med och startade Booli vilket idag är en utav de största söktjänsterna för prisinformation på bostäder. Sajten ägs idag av SBAB bank och har 1,5 miljon unika besökare i månaden.

Johanna Brännström, IKEA

 Johanna Brännström tog examen från Brobygrafiskas utbildning Förpackningsdesigner våren 2017 och arbetar idag på Ikea som Product Communicator.